vineri, 31 octombrie 2014

Vis implinit

                    Vara s-a dus demult si odata cu ea si vacanta,dar pasionatii de calatorii isi fac planul pentru urmatoarea,mai scurta si mai aproape sau pentru cea din vara urmatoarea intr-o frumoasa destinatie speciala.
                    Vacanta din 2015 are ca destinatie...Portugalia...cadou de ziua mea din partea sotului meu.Cata nerabdare pana am ajuns la aeroportul,iar la gandul ca vom decola cu un avion ne facea sa ni se inmoaie picioarele,nuuu,nu de frica...de emotie.La aeroport astepta ghidul roman ce ne insoteste la Lisabona.
                    Iata -ne instalati cu centura de siguranta si instructiunile de rigoare in scaunele comode din avion,mainile noastre erau impreunate si zambete senine ne luminau fetele.Zborul de 2 ore si jumatate ni s-a parut scurt,pentru ca eram uimiti de privelistea ce-o zaream pe fereastra.Excursia noastra avea sa fie nu numai una de relaxare ci cu multe vizite si trairi deosebite.

                    Pasirea pe pamantul Portugaliei a fost emotionanta si excursia a inceput cu o deplasare la Fatima pentru  a vizita sanctuarul inchinat Fecioarei Maria.

                                     


                     Am multumit si noi in gand si in semn de rugaciune pentru ca suntem aici si am ajuns cu bine.Apoi am plecat catre Porto,unde ne-am petrecut prima noapte dupa o cina usoara si o plimbare sub clar de luna.Cata liniste!

                             


                 
                     A doua zi deplasandu-ne cu autocarul,am facut un tur ghidul local prin Porto si am ramas sa ne plimbam in centrul orasului pana a venit sa ne recupereze autocarul la ora cinei.
                 
                     A treia zi  a fost o zi plina astfel ca,dupa micul dejun,ne-am deplasat la Sintra pentru o vizita Castelul Regal Pena si la Cabo da Roca - cel mai vestic punct european, apoi am facut  un popas (cate 30 min) in statiunile Cascais si Estoril. Ziua s-a terminat cu un tur de 3 ore la Lisabona cu ghid local.
                      Restul sejurului ni l-am petrecut la Lisabona,cu relaxare :plaja si baie in Oceanul Atlantic...rasfat total numai pentru noi doi.

                          
                        
                          


                   Intoarcerea acasa ne-a trezit din acest vis implinit.

                            

                  Daca visati la o  vacanta exotica si nu numai,aveti de ales dintre o suma de oferte prezentate de CND Turism,una mai atractiva ca alta.Ce destinatie v-ar placea?

               
                               logo_CND_patrat
                 Pozele sunt preluate de pe site.

               Acest articol a fost scris pentru SuperBlog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...