luni, 28 septembrie 2020

Copilul tău poate fi personajul dintr-o poveste

 

   Stați,nu vă grăbiți să aruncați cu roșii(deși sunt foarte bune acum pentru un bulion, ceva, hi,hi).Desigur, fiecare copil, fiecare om este personajul propriei povești, toți suntem unici dar azi vreau să vă prezint oferta unei edituri. Când erau copiii mei mici, nu știu dacă exista sau câte variante de povești personalizate tipărite erau pe piață dar iată că azi acest segment devine din ce in ce mai bogat.


     Deci dacă vreți o poveste personalizată pentru copilul dvs., cei de la Elefantul meu au o gamă variată de cărți educative personalizate, pentru copii cu vârste cuprinse intre 1 si 10 ani, pe diverse teme, foarte frumos ilustrate și cartonate. Ele sunt tipărite cu un font special, adaptat vârstei pentru cei mici să-și poate citi cu ușurință cărticica.


     Numele copilului este scris peste tot unde apare personajul principal și conține, totodată, numele unui prieten al micuțului, iar povestea începe într-o locație pe care el/ea o cunoaște foarte bine. A,și copilul poate fi al dvs.sau puteți face altcuiva un cadou frumos...cu visuri și povești să fie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...