joi, 16 octombrie 2014

Amintiri din copilarie...de la tv-urile alb-negru la Smart tv

       
         Anul 198... iarna,in  sufrageria dintr-o casa de la tara,de la campie o fetita grasunica cu codite si rochita tricotata intra fuga pe usa si se uita uimita la cutia din lemn de pe masa care reda niste imagini sclipitoare alb-negru...erau sarbatorile de Iarna.Dar era si cu ochii la papusa care statea pe aceasta cutie...Simona...nu,nu e numele fetitei,e numele papusii...cutiuta de lemn era un tv pe lampi,iar fetita...eram eu.Ce departe mi se par anii aceia,cred ca uit ca am o varsta deja!Nu stiu cum de-mi amintesc acest prim televizor in casa bunicilor,si nu a parintilor,si cate probleme se iveau cand se ardea cate o lampa si atunci nu mai puteau urmari nimic...nu care ar fi fost un program prea lung dar erau conectati la informatie.Iar acest televizor intotdeauna statea in sufragerie(camera buna) si nu in camera unde dormeau...acolo a aparut unul dar mult mai tarziu.Nu stiu ce marca era,dar arata cam asa...
 Nu-mi aduc aminte daca mi-era frig sau cald,nici ce se canta la programul de Revelion dar ma vad cum dansam prin camera spre deliciul bunicilor mei...parintii fiind cu cei de varsta lor de atunci.
Si apoi ma vad in sufrageria de la bloc unde am avut diverse televizoare :Diamant ca acesta


si inca unul ce nu stiu cum se numea dar stiu ca portiunea cu butoane era incorporata si prin apasare sarea in afara sa poti schimba canalele...ce tehnica...mi se parea interesant atunci cand n-aveam idee ce va aduce viitorul.Deja eram mare,dansam pe hiturile vremii,pe langa masa de 12 persoane,dar si ma uitam la desenele cu Mihaela,sau cele de pe canalul bulgarilor.Apoi a aparut pe micul Pif si Hercule.


Dupa revolutie au aparut televizoarele color,la care se faceau niste cozi interminabile desi se facea lista si erai programat intr-o anume zi...O zi cu soare si tatal meu zambind,triumfator,ca are si el primul tv aparut in oras Mega Vision...



Astazi,tehnologia a avansat atat de mult...avem canale separate pentru desene animate,muzica,filme,stiri,calatorii,pe care le putem urmari nu numai in culori atragatoare ci la dimensiuni mult mai mari si in 3D.Mai mult,ele pot fi conectate la internet si poti lua legatura cu cei dragi sau poti folosi aplicatii multiple ca jocurile.

Si va imaginati ca mai sta cineva la coada intr-un magazin pentru a beneficia de ele?Nuuu...pentr asta exista magazinul on-line ce are o gama variata de electronice.


Daca va doriti un televizor modern,de ce nu un Smart Tv atunci gasiti aici o oferta numai buna,pentru toate gusturile.

Anul 2014...in fata acestui televizor,o fetita cu fustita si codite danseaza si canta pe ritmuri latine.

Acest articol este scris pentru proba 5 de la SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...