marți, 14 octombrie 2014

Daca n-ar fi existat epilarea...

           
        ...Probabil nu s-ar mai vedea diferenta intre femeie si barbat...cam asa...


asta daca ne referim la picioare hi,hi....

            Nu stiu cu cati ani in urma,dragele noastre au descoperit vreo metoda de epilare dar stiu sigur 
ca femeile n-ar mai arata asa bine,placute vederii,n-ar mai fi atat de senzuale,cu pielea matasoasa si nici atat de curate...pentru ca firele de par retin transpiratie si nu e deloc placut sa treci pe langa cineva fie barbat,fie femeie care sa emane anumite mirosuri.
            
            Unele dintre noi sunt mai norocoase si n-au nevoie de epilare decat pe anumite zone,pentru ca nu au ce epila sau este atat de mic parul si de deschis la culoare ca nu se vede decat la... microscop.Una dintre norocoase e mama mea,dar la mine n-a fost asa si cu toate ca ea a insistat ca ii seman la un moment dat a trebuit sa iau masuri.La inceput am folosit aparatul de ras lady,pentru ca nu stiam de ceara epilatorie iar de epilatorie definitiva nici vorba.Oh,si ce diferenta e intre ceara ce se gasea atunci intr-o banala cutie de tabla ce trebuia incalzita pe aragaz si produsele de epilare cu ceara de acum.

            In zilele noastre,avem de ales,intre epilare cu ceara si epilare definitiva.



             Total Pro Beauty pune la dispozitie atat produse pentru epilat cat si produse pentru piele dupa epilat,cosmetice profesioniste dar si aparatura,mobilier si consumabile pentru saloanele de infrumusetare.
              
             Daca as avea posibilitatea mi-as lua un aparat pentru epilare definitiva,mai ales ca e la promotie,dar deocamdata pot sa-mi aleg un kit de epilat free cu aloe (deh,"pasiunea" mea pentru aloe nu-mi da pace).


                  Dar orice alegere este foarte buna,atata timp cat ne pastreaza feminitatea,nu-i asa?

Acest articol este scris pentru SuperBlog 2014.
N-am numarat cuvintele,dar mi-am spus punctul meu de vedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...