joi, 9 octombrie 2014

Vanator sau ...vanat

       

              Nu va speriati ca nu,nu m-am apucat de vanatoare...nu in sensul cunoscut de toata lumea cu pusca-n mana.Dar vorbesc despre altfel de vanator...cel al zilelor noastre,desi ma apasa o intrebare: vanatorul vaneaza caprioare de obicei dar daca caprioarele se transforma ele in vanatori si vanatori in cerbi?Oricum ar fi,legile sunt aceleasi de cand lumea si mai ales cele nescrise.
           
              Orice vanator care se respecta isi pregateste arsenalul si se pregateste fizic...poate ca nu-i va reusi din prima dar cu exercitiu realizat in fiecare zi,poate ajunge la performante deosebite...desigur,nu toti vanatorii,unii vor ramane in urma sau vor intalni mai multe esecuri dar nu se stie cand apare o caprioara si trebuie sa fie pregatiti.

              Cine vine in ajutorul lor?Chiar Farmec(ul) ce nu te lasa la nevoie si ii face sa fie desarvarsiti inca de la primele ore ale zilei cu produsele Gerovital H3 Men devenind irezistibili si facand caprioarele de orice fel sa fie prada usoara.Cui nu i-ar placea un vanator ingrijit,indiferent din ce mediu vine?!


                Desigur,printre caprioarele cucerite(mai greu e adevarat),ma numar si eu,si ma bucur ca am ramas singura cucerire adevarata de cativa ani buni si ca el e alesul meu ca sa nu zic vanator hi,hi.
Vreti sa-l vedeti?Iata-l.


Voi v-ati gasit vanatorul sau vanatul?


Cu acest articol particip la SuperBlog 2014


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...