luni, 13 octombrie 2014

Stampila pentru biblioteca mea



                  Cand eram mica,mult prea mica sa-mi amintesc asa bine fetele oamenilor de care vreau sa va vorbesc,locuia pe scara la noi,la etajul unu,o familie de profesori.La putin timp s-au mutat si nu i-am mai vazut foarte multi ani.

                 Cand eram in clasa a XII -a am vrut sa ma pregatesc pentru examenele ce urmau,mai ales sa ma verifice cineva si sa ma indrume si asa am ajuns la familia cu pricina.Dupa atatia ani,greu mi-am amintit dar m-am bucurat sa-i revad si sa-i descopar...una dintre acele familii,de moda veche sa zic asa(oricum erau mai in varsta ca ai mei),care credeau in aceasta institutie si o respectau.Si respectau educatia.

                Domnul profesor,care preda limba si literatura romana,era un calm,cald si fuma mult...mie asa mi se parea sau asa simteam eu fiind nefumatoare.In momentul cand am inceput lectiile,domnul profesor mi-a pus la dispozitie cartile din bibioteca personala ce ocupa o camera...biblioteca personala...cum era personalizata?printr-o stampila,una cu numele dumnealui frumos incadrat intr-un model frumos.

               Atat de mult mi-a placut ca am ramas si azi cu dorinta de a avea propria mea stampila,o stampila pentru biblioteca mea personala.Bucuria cea mare e ca acum se poate cu ajutorul lui COLOP,care asigura o gama variata de modele,avand optiunea de personalizare.

              Cu ajutorul unui printer,mi-am ales si eu o imagine sugestiva.
         
              Domnu' profesor,sigur,se amuza de acolo de Sus.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...