joi, 6 noiembrie 2014

Ten sensibil sau deshidratat ?



          Cred ca si una si alta...despre tenul meu vorbesc.De mica am avut probleme cu tenul si din cauza unor dereglari hormonale dar si pentru ca poate n-am stiut cu ce sa mi-l ingrijesc la timp.Asa ca m-am trezit la aceasta varsta cu pete si riduri pe care nu ma asteptam sa le am.

          Ten sensibil pentru ca o data pe luna tenul meu se transforma intr-un camp de razboi pentru ca o parte ramane neatins iar o parte este punctat de cosuri dureroase care-mi mananca si nervii in afara de faptul ca sunt inestetice.Tenul trebuie si curatat iar eu,de multe ori,uit si poate ca asta e o alta cauza a situatiei.

          Ten deshidratat pentru ca odata cu venirea iernii tenul meu are portiuni de piele uscata,se vede ca sufera...nici hidratare a corpului nu exista suficienta,inca lucrez la acest obicei,nici o crema hidratanta care sa suplineasca lipsa.

           Dar am o veste buna.Cine n-a auzit de Farmec ce a lansat cu multi ani in urma prin Doctorul Gerovital in frumusete ,prima gama de produse anti-age din lume?!In afara de faptul ca e un brand cu vechime,nu a ramas in urma cu noutatile si nevoile clientilor.Astfel ne prezinta noua gama Gerovital H3 Derma + ce vine in intampinarea oricarei probleme,pe orice tip de ten.Ce am gasit eu potrivit tenului meu din noua gama?Iata

Crema antiacneica

                                        Cremă antiacneică Gerovital H3 Derma+

Si crema emolienta super hidratanta pentru perioada rece

                                                  Cremă emolientă super hidratantă Gerovital H3 Derma+

           Asadar,daca aveti probleme cu tenul sau va doriti ceva de calitate,nu uitati de produsele dermato-cosmetice create de o femeie,o romanca Prof.Dr. Ana Aslan.Ati descoperit ce vi se potriveste?Eu deja am mai ochit si alte produse.

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...