joi, 27 noiembrie 2014

Don't text and drive!

 

             Va este cunoscut acest slogan sau e prima data cand auziti de el?!


             Stiati ca 23% dintre accidente sunt cauzate e utilizarea telefonului la volan?Dar ca Romania este pe primul loc din Uniunea Europeana la numarul de decese rutiere,potrivit datelor furnizate de Comisia Europeana.Caci despre asta vorbeste acest slogan promovat in iunie al acestui an,de campania Toyota,printr-un experiment unic in Romania care a fost transmis prin live streaming pe pagina de facebook ToyotaRomania.


                                        logo_Toyota_mic

          Acest experiment a avut menirea de a trage un semnal de alarma asupra numarului mare de accidente datorate folosirii telefonului si implicit internetului in timpul condusului.Foarte multi nu se gandesc cat de periculos e atat pentru viata lor cat si a pasagerilor sau/si familiei dar si a celor implicati in trafic.

          Eu nu sunt soferita dar sunt pe scaunul din dreapta intotdeauna iar sotul meu evita sa foloseasca telefonul in timp ce conduce si aici nu ma refer la sms-uri sau mail-uri ci la convorbiri.Ori da telefonul pe speaker si il pune pe bord ori mi-l da mie sa rezolv problema.Ca sa nu se plictiseasca la volan nu foloseste telefonul ci mai pune muzica...timpul trece foarte repede daca te gandesti ca trebuie sa ajungi teafar la cei dragi.Asa ca eu as spune sa va ganditi de doua ori cand faceti anumite actiuni la volan.Don't text,just drive!
          Luati aminte:

        https://www.youtube.com/watch?v=z-jg9-AECg8&list=UUeguwe9wysMX9zo_05PMx_A

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...