miercuri, 5 noiembrie 2014

Povestea parfumului preferat


               Era in anul 2001,iar eu incepeam o noua etapa din viata mea...anii de studenta...ce m-a adus intr-un oras istoric,fosta citadela,cu povesti si locuri despre care doar citisem,cu parfumuri din vremuri demult apuse.Iesind la plimbare,drumul m-a dus pe langa piata principala spre centru orasului,intr-un magazin mic,cochet in care pluteau in aer diverse arome.Era un magazin de parfumuri care vindea si-n doze mai mici.Eu mi-am luat doar 30 ml parca,atat mi-am permis si mi-a fost oferit intr-o sticluta frumoasa alba,mata cu niste flori pe ea.
               Am incercat mai multe feluri dar m-a atras doar unul singur...Chanel no. 5 se numea si stiu ca mi-a incantat simturile,asa ca un buchet mare de flori parfumate,mi se parea atat de finut si totodata imi dadea o stare de bine,de bucurie...ca o zi de vara scaldata intr-o baie de soare.
            De Coco Chanel mai auzisem dar de parfum nu stiam.
                         
                     

           Este un parfum rafinat,usor si floral,un amestec de flori moderne si note echilibrate:
          Notele de varf provin din ylang ylang si neroli  iar cele intermediare sunt extrase din trandafiri si iasomie.
          Notele de baza sunt cele care fac diferenta majora, imprumutand forta aromelor de lemn de santal si vanilie.
          Este parfumul care poate fi purtat oriunde si oricum si intotdeauna la moda.Numele lui,cred ca ati ghicit,vine de la numarul ingredientelor.
          Cea mai buna ambasadoarea a parfumului a fost Marilyn Monroe.
          L-am mai intalnit o singura data in acesti ani,dar acum am descoperit un magazin on-line care are pe stoc si parfumuri Chanel.Nu e no.5 dar sunt convinsa ca e la fel de fermecator.Acesta este magazinul:
                                logo-onlineparfum-small
care-ti ofera posibilitatea de a achizitiona parfumuri originale la preturi avantajoase,cu un sistem de lucru bine pus la punct.Magazinul ne prezinta parfumuri atat pentru femei cat si pentru barbati,indiferent ce brand preferati.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...