marți, 11 noiembrie 2014

Team building la Straja

                   Suntem mereu in contact cu oamenii,fie direct,fie on-line,cu alte cuvinte lucram intr-o echipa. Indiferent de domeniul,apare tot mai des notiunea de  team-building. Daca exista o buna comunicare,lucrurile sunt bine facute iar rasplata muncii nu intarzie sa apara.Fie avem nevoie de indepartare de stres,fie vrem sa invat si pe altii ceea ce stim,ce poate fi mai relaxant decat un team building la munte ?Unde la Vila Alpin.

                                  VilaAlpin
                    Vila este situata in statiunea Straja,oferind o priveliste frumoasa catre Muntii Retezat.Ce poate fi mai frumos,sa te trezesti dimineata,sa te rasfeti cu un dus si un mic dejun cu un asemenea peisaj in fata alaturi de prietenii tai,sau colegii sau tinerii veniti in tabara la Straja?!
                    De la Vila poti inchiria echipamente sportive si se pot organiza diverse activitati,ce pe mine,personal,ma incanta.Pe tiroliana si in rapel m-am dat de multe ori fiind candva cursant in tabara de munte dar si monitor.Dar poate printre prieteni sunt si amatori de escalada.De ce nu?eu i-as rezerva o zi din programul echipei.
                   Iar anul acesta am tot visat sa fac rafting dar n-am gasit nici o ocazie,nici echipa potrivita.Iata un loc propice.
                   O alta zi ar fi perfecta pentru drumetie,asa poti cunoaste mai bine zona si poti invata o suma de lucruri.Iar pentru pasionatii de speologie,exista o ocazie perfecta.dar si cei care n-au mai incercat vreuna din activitatile enumerate pot sa incerce,eu i-as sustine din toata inima caci vorba spune ...o minte sanatoasa intr-un corp sanatos.Si daca nu intr-un cadru natural,relaxant,vibrant atunci unde?Asa iti poti incarca bateriile pentru viitoarele proiecte alaturi de team building.
               N-am fost la Straja,nici eu,nici prietenii mei dar nu-i asa ca ar fi o vacanta de vis?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...