joi, 27 noiembrie 2014

Intampina iarna cu FARMEC!




             Sau cu noile produse de la Farmec.Cred ca sunteti de acord cu mine ca fermecatoare trebuie sa fim in orice anotimp si asa cum se spune ca mainile sunt cartea de vizita a unei femei,obligatoriu manichiura trebuie sa fie perfecta.

             Eu n-am avut mereu manichiura dorita,si recunosc,de multe ori cand aveam nevoie sa fiu aranjata unghiile mele se rupeau sau se exfoliau.Asta nu m-a facut sa renunt si de obicei,cand imi dau unghiile cu lac incerc sa ma asortez cu imbracamintea sau ceva ce s-ar potrivi cu nuantele machiajului.Si intotdeauna mi le-am facut eu acasa pentru ca nu am avut nici timpul si nici resursele necesare pentru un salon sau manichiurista.Nu folosesc lacul colorat prea des decat la ocazii speciale iar cand sunt bine dispusa le dau cu lac incolor.In rest,nu folosesc nici un fel de lac pentru ca folosesc foarte mult mainile si n-ar rezista.(cand folosesti des detergenti,vopsele si smirghel,nu preau acum sa reziste,nu? :D)

              Ce ne facem cand unghiile nu ne ajuta,si timpul petrecut la vreun salon nu exista?Farmec ne sare in ajutor si de aceasta data cu lacuri Farmec Collection 2014,o colectie noua de lacuri pentru toate gusturile si-n ton cu Sarbatorile acestui sezon.

                   
      F3 grup_2661_2667

         Mi-ar placea sa am cateva nuante de aici si sa le combin in zilele ce vor veni.Dar cum Farmec isi serveste clientii cu promptitudine si-si fidelizeaza clientii prin discount-uri,eu zic sa nu-i scapam din ochi nici aici.Voi v-ati ales nuantele pentru tinutele din acest sezon,sau ce va incanta cel mai tare?
Acest articol este scris pentru SuperBlog2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...