joi, 5 ianuarie 2017

Un alt rămas bun!



          Fix acum 5 ani,deci pe 5 ianuarie la 4 și ceva dimineața ,bunicul meu părăsea aceasta lume,brusc...in somn...am avut un soc.Azi dar nu la 4 dimineața,bunica s-a hotărât sa i se alăture...știam ca urmează sa se întâmple dar nu-mi vine sa cred...mi-a trecut rapid prin fata ochilor amintiri cu ea și ultima oara când am văzut-o zâmbea...Nu mai are cine sa-mi facă colărezi,nici turtite in cratițe și nici păpuși din haine,și nici cine sa ma mângăie prin par și...nici cine sa ma întâmpine in prag. Ramas bun,mamaita mea și sa-i spui lui tataie ca mi-e dor de el!Si pentru ca afara deja ninge și sunt date doua coduri de avertizare meteorologica,nici măcar nu o sa-mi pot lua rămas bun de la ea...poate e mai bine asa...o vad zâmbind...

2 comentarii:

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...