luni, 16 ianuarie 2017

Eminescu sa ne judece...


        ...pentru ca ne amintim de el rar și-l citim la fel de rar.Din fericire,copiii mei îl recitesc cu drag de fiecare data când au ocazia.Ma bucur ca,de când l-au "cunoscut",nu l-au scos din minte...din contra mai descoperă cate o poezie frumoasa.Anul asta fiica mea a așternut pe hârtie "Coborârea apelor" sa o arate colegilor și sa o vadă la birou tot timpul iar fiul meu mi-a zis ca azi au transcris La mijloc de codru...

        Cu aceasta ocazie,le-am arătat copiilor ca Eminescu nu a scris doar poezii...




Aceasta este prima mea carte de Eminescu...o am de când aveam 10 ani...și mi-aduc aminte când l-am studiat la liceu,am mers la biblioteca municipala și am citit tot ce am găsit despre el.


       Iar acesta este cel mai nou volum,care sta in camera copiilor.


Îmi pare rău ca nu am putut ajunge la Ipotesti dar am fost la muzeul Veronicăi Micle.Poate reface traseul Bucovinei într-o zi,ca băiatul era in burtica atunci.

     Desigur,n-am putut sa ma abțin și am făcut un craft. Deci dacă aveți o agenda si nu va îndurați s-o aruncați,măcar recuperați coperțile...intre ele puteți păstra amintiri dragi...cum am făcut eu.Am îmbrăcat coperțile cu folia de la o cutie de praline din Belgia și cu una autocolanta,cu trandafiri.Apoi am adăugat celelalte elemente.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...