miercuri, 25 ianuarie 2017

Miercurea fără cuvinte- -Romania interesanta






4 comentarii:

  1. Ce frumos arata cu diplomele in maini. Cine stie, poate vor continua sa le placa muntele si cand vor fi mari!
    O saptamana frumoasa, draga Gianina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu,asa a zis ca vrea și el sa fie ghid.Sa speram ca-și va păstra pasiunea.
      Mulțumesc,asemenea!

      Ștergere
  2. o tara minunata avem, sunt multe locuri pe care vreau sa le vad, desi am fost cam peste tot, mai am multe de vazut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh,da,asa mi-am zis si eu...mai am multe de văzut și de descoperit.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...