joi, 1 septembrie 2016

Prima zi...


       ...de toamna,zice-se.
     ...a anului bisericesc.
     ...din septembrie.
     ...cu bucurii.

       Îmi place sa dăruiesc,sa vad reacția oamenilor când ii surprind ,sa ma hrănesc și eu cu bucuria lor.Nu de puține ori am aplicat și eu zicala "Dar din dar se face rai",asa ca de dimineață am reușit sa-mi surprind prietena cu care beau eu capuccino în fiecare zi.Asa ca i-am dus o planta de ghiveci cu frunze vărgate (dieffenbachia),pentru ca ei ii plac plantele decorative prin frunze și pentru ca și-a exprimat dorința ca ar manca niște alune de pădure și eu aveam deja acasă,am împărțit cu ea.

       Si tot de azi...

                         In sfârșit vom avea cuptorul nostru de ars ceramica



                                    Vrăbiuțelor le tot place sa stea în copacii de pe lângă casa 




                            Lobelia mea s-a gândit ca e mai bine sa înflorească în prag de toamna.


                                                                     Un proiect în lucru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...