luni, 19 septembrie 2016

Buna dimineața, soare!

   
În week-end am luat masa cu niște prieteni de familie și am mâncat trei feluri de paste.Prietena noastră,Cristina,ne-a povestit ca-n zona Nădlac (de unde provine mama ei),în fiecare sâmbăta se mănâncă paste...carbonara,cu sos,cu nucă,cu mac...diverse combinații...asa ca noi am ținut tradiția,cum se zice.
Iată ce fel de paste am servit noi:(îmi cer scuze pentru calitatea pozelor dar abia la desert ne-a povestit )

Cu carne de porc(sau vită?!asta era din conservă) si sos de roșii

                                                     Cu Bacon și parmezan,și sos alb

                                                  Ca un desert ...cu sirop și mac 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...