miercuri, 5 iunie 2013

Miercurea fara cuvinte...

   Tot uit de ziua de miercuri dar azi am luat o pauza de la lucru si neaparat vreau sa va arat un premiu primit cu ceva timp in urma,nu mult,la concursul de Paste de pe blogul Librei.
    Preimul a fost surpriza,pentru ca nu am stiut dinainte ce voi primi,si am ramas uimita de el cand l-am primit....de fapt de ele,ca draga de Libra mi-a facut o gentuta pe care a umplut-o cu cateva accesorii.
Multumesc frumos,Libra,toate imi plac!

   De data asta am reusit sa ma insriu si eu in colectia lui Carmen

6 comentarii:

  1. Ce dar minunat!Sa te bucuri sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce surpriza frumoasa Gianina!!! :)
    Sa te bucuri de ea:P!!

    Si iti multumesc mult pentru surpriza care a poposit la mine acasa:)!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Rux!
      Ma bucur ca a sosit,imi faceam griji.

      Ștergere
  3. Un premiu deosebit de frumos!Sa te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere

Citate favorite(25) - Momente

       ”Va veni o vreme când voi veți crede că totul s-a sfârșit.Veți vedea însă că acela va fi doar începutul...Începutul unei vieți mai...