miercuri, 12 iunie 2013

Miercurea fara cuvinte...Elisabeta-Crina

     La sfasitul trecut de saptamana am fost la parinti,de fapt in orasul natal...eu ma dusesem sa particip la un targ handmade,dar din pacate s-a amanat sau din fericire pentru ca am reusit sa petrec mai mult timp cu cei dragi mie.Sambata dimineata am plecat la o prietena,dar despre asta in alta postare,azi m-am hotarat sa va spun despre altcineva....acum o luna am devenit...matusica...pentru prima data...si tot pentru prima data,sambata,am tinut-o in brate pe nepotica mea Elisabeta,Elisabeta-Crina.Si am pupat-o,am leganat-o,am imbaiat-o pentru ca e asa departe de mine si o voi mai vedea peste alta luna...deja mi-e dor de ea...o scumpa.
                                              I-am facut si o bentita,dar e cam mare...bentita
                   Poza de familie,si cu copiii mei...si cand ma gandesc ca au fost si ei asa...cand o fi trecut timpul?
Si uite asa am marit colectia lui Carmen

6 comentarii:

  1. sa-ti traiasca puisorii si sa te bucuri de fiecare clipa, alaturi de familia ta frumoasa!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos,Carmen!Dar ti-ai dat seama ca nu-s toti ai mei,nu?

      Ștergere
  2. Ce poze frumoase!!Si ce frumosi sunteti :)!!!
    Sa fiti sanatosi cu toti si fericiti:D!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,draga Rux!Toate cele bune si tie!

      Ștergere
  3. E dulce Crina şi râde cu mult farmec în braţele mătuşii.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa,mai mult se stramba decat rade,hi,hi...Multumesc frumos!O zi buna!

      Ștergere

Meloman pentru o zi - Copacul