sâmbătă, 25 mai 2013

Inspiratie din natura...

Cand Provocari verzi ne-a invitat luna aceasta la noua tema,imi venise niste idei,si pentru ca nu le-am notat,le-am uitat....ca nici nu le-am aplicat imediat,asa ca azi a trebuit sa ma gandesc ce as putea sa fac...si mi-au venit cateva idei,dar cum nu pot inscrie mai multe lucrari odata am ramas la una la care am lucrat cu drag...Inimioara din scoici si pietricele...o buna metoda de a conserva natura,nu?si cu amintiri...mi-ar fi trebuit si niste nisip de la mare sa astup golurile ramase dar deocamdata n-am....

5 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa inimioara si plina de amintiri.. iar la vara, mai poti adauga niste nisip, de ce nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Rux!Da,sper sa ajungem anul astala mare,ca anul trecut n-am fost.

      Ștergere
  2. draga mea, te astept cu votul tau pentru concursul cu scoici. podiumul va fi deci de catre participantii la concurs. te-as ruga sa mi trimit votul cat mai repede posibil printr-un comentariu sau email. iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...