sâmbătă, 25 mai 2013

Inspiratie din natura...

Cand Provocari verzi ne-a invitat luna aceasta la noua tema,imi venise niste idei,si pentru ca nu le-am notat,le-am uitat....ca nici nu le-am aplicat imediat,asa ca azi a trebuit sa ma gandesc ce as putea sa fac...si mi-au venit cateva idei,dar cum nu pot inscrie mai multe lucrari odata am ramas la una la care am lucrat cu drag...Inimioara din scoici si pietricele...o buna metoda de a conserva natura,nu?si cu amintiri...mi-ar fi trebuit si niste nisip de la mare sa astup golurile ramase dar deocamdata n-am....

5 comentarii:

  1. Este foarte frumoasa inimioara si plina de amintiri.. iar la vara, mai poti adauga niste nisip, de ce nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Rux!Da,sper sa ajungem anul astala mare,ca anul trecut n-am fost.

      Ștergere
  2. draga mea, te astept cu votul tau pentru concursul cu scoici. podiumul va fi deci de catre participantii la concurs. te-as ruga sa mi trimit votul cat mai repede posibil printr-un comentariu sau email. iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Citate favorite(13) - Povestea...vorbei

                    Cei tineri spun ceea ce fac, cei bătrâni povestesc ceea ce au făcut, iar cei nebuni ceea ce vor sa facă.” — Anton P...