vineri, 26 iunie 2020

Daruri parfumate

     


          Acum câteva zile am primit un pachet parfumat cu detergent Lenor și balsam de rufe,și desigur cu mostre și flyere de detergent Lenor Spring Awakening pe care să le împărțim cu prietenii.Același lucru l-am făcut și eu,dar cum nu toate persoanele agreează afișarea în public și s-a dat și o lege pentru acest drept,voi respecta dorința și voi pune o mică „mostră”.Să ne fie cu folos!


#buzzstore
#perechea perfectă
#lenordetergent

ps. Mihaela a fost încântată.Nu prea e prezentă pe rețelele de socializare(abia și-a făcut cont pe FB) dar mă bucur să vă transmit părerea ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...