vineri, 3 februarie 2017

La multi ani creativi!



            Acum cinci anișori,câteva fete cu suflet mare și creative,s-au hotărât sa ne facă viata mai colorata ,cu resurse la îndemână,asa a luat naștere Provocări Verzi .

                                        

           Si am fost alături de Provocări de la prima ediție.De atunci au fost multe alte proiecte,care mai de care mai interesante iar mie personal mi-au format un reflex :ma uit de mai multe ori la un obiect,sa vad dacă nu cumva îl pot recicla înainte de a-l arunca sau de a-l da mai departe(va sfătuiesc sa faceți la fel,veți fi surprinși cât de eficient este și ce lucruri frumoase capătă viata).Totodata,am adunat și fizic și virtual mai multe daruri de neprețuit. Si pentru toate astea,mulțumesc Zanelor ca exista și sa ne mai încânte și de acum încolo încă MULTI,MULTI ANI!💖Abia aștept următoarele provocări!

4 comentarii:

  1. Mai, mai, ma faci sa plang de emotie. Multumiiim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei,nah,și voi m-ați făcut,hi,hi.Cu mult drag!Va sunt alături chiar dacă nu prea țin pasul. Si încă visez la ziua când ne vom întâlni toate la un atelier.<3

      Ștergere
  2. Draga mea, iti multumim pentru gandurile minunate si cuvintele din suflet! Pentru prietenia ta :)
    Si pentru raspunsurile atat de frumos conturate, la temele Provocarilor Verzi.
    Cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,am scris ce-am simțit...și în timp ce scriam mi-a mai venit niște idei...dar vi le zic pe rând,sa nu va speriați,ha,ha.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...