marți, 25 octombrie 2016

Provocari verzi - "Ghinde - Nuci - Castane - Conuri - Alune"



            Adica decor de toamna ce sa mai...!Zanele Carpace ne-au invitat și-n aceasta luna sa creem in același spirit respectând principiul celor 3R si sa nu uitam de aventura în căutarea zânei. Eu am folosit nuca...de cocos...nu prea e de pe la noi dar m-a ajutat în proiectul meu.Am mai folosit imortele,paste fundite pictate în culorile toamnei și doua păpuși de porțelan pe post de modele.A,si un suport de lemn rămas de la alte proiecte.








2 comentarii:

  1. Weeee! :)
    Tot nuca e - una mai mare, dar tot nuca ;)))). Si ce idee draguta - fetitele care se bucura de toamna ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da...las' ca fac și cu nuca de-a noastră ceva.
      Frumoasele se dau în balansoar...am uitat sa zic.:D
      Mulțumesc!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...