miercuri, 30 martie 2016

Bucurii de martie(5) - Rezumat

          

            Mi-am dat seama ca martie a fost o luna plina in bucurii si multumesc lui Rux,pentru ca a avut aceasta frumoasa idee,de a fi mai atenti la trairile noastre.

            Baietelul meu are vesta personalizata la scoala si a facut un frumos cosulet(si inca unul acasa).

Am reusit sa trimit doua seturi create de mine,la doua persoane dragi


Am fost la munte,unde ne-am revazut cu persoane dragi,ne-am bucurat de natura si de florile de primavara si...de ceva premii.


La noi in curte a poposit o pasarica


Am fost la controlul lunar la doctora mea de ...suflet si aveam tinute asemenatoare.
Tare draga mi-e aceasta doamna.

O cunostinta m-a "cadorisit" cu o dulceata de ...soc.Buna a fost,prima oara cand am mancat.Si am servit-o cu gris(bucuria copiilor).






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...