miercuri, 30 martie 2016

Bucurii de martie(3) - O duminica in familie



           Cand iesim la o plimbare in natura e intotdeauna o bucurie,chiar daca suntem pe langa sat,sau pe la munte.La inceput de martie insa,bucuria a fost dubla de prezenta taticului meu,care s-a bucurat de plimbare mai ales ca vine rar la mine si eu il vad la fel de rar din cauza distantei.Mi-ar fi placut sa fie si mamica dar a ramas acasa cu bunica mea.
        Totodata m-am bucurat de soare...



                     ...ca am vazut "mielusei"...


           ...si,pentru prima data pe la noi,am gasit brandusa alba.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...