vineri, 13 februarie 2015

Tu cand ti-ai facut ultima data timp pentru sanatatea ta?

             


              M-am nascut sanatoasa dar la putin timp dupa nastere am facut pneumonie din cauza conditiilor din spital.Doar nu va inchipuiati ca pe vremea lui Ceausescu era caldura de acum,si celelalte beneficii!

             Si am facut injectii de cand aveam 18 zile pana cand m-am facut mai marisoara.Din fericire eu nu-mi amintesc ca eram prea mica...brrr...Apoi cand m-am marit raceam des si luam antibiotice tari,asa ca mi-am dat seama ca am imunitatea scazuta din cauza lor si am inceput sa am grija de sanatatea mea si o vreme chiar n-am mai avut probleme.Ultima injectie am facut-o acum 12 ani,pentru ca aveam febra mare si mi s-a infipt un polidin de urgenta...nu la spital,ci la munte intr-o cabana de un asistent medical.

            Probleme am avut si cand am ramas insarcinata pentru prima data,din cauza stilului meu de viata si deficientelor riscam sa pierd copilul.Slava Domnului,cu tratamentul luat in primele luni ,am reusit sa duc sarcina pana la capat si sa nasc un copil sanatos si frumos.

            Intre cele doua sarcini ale mele ne-am hotarat sa ne schimbam stilul de viata si sa ne ingrijim sanatatea cu produse naturiste,dar si cu schimbarea proastelor obiceiuri.O parte din probleme le-am rezolvat dar au trecut ani si iar m-am lasat pe ultimul loc,a aparut un stres constant si simt cum unele incep sa "scartaie".Foarte rar am fost la un control medical,iar in ultimii doi ani deloc desi ar trebui sa-mi fac asa,de rutina.

            Asadar,nu faceti ca mine,nu lasati la urma sanatatea si nu uitati ca in acest demers ne vine in ajutor Clinica Hipocrat.

           Caci vorba aceea "Iubiti sanatatea ca e mai importanta decat toate"!

2 comentarii:

  1. Draga, Gianina,

    Iti multumesc pentru articolul tau din cadrul campaniei - "Tu cand ti-ai facut ultima data timp pentru sanatatea ta?".
    La cat mai multe subiecte interesante si la cati mai multi cititori!.

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...