duminică, 6 aprilie 2014

Minicoronita de Paste - Wreath Easter

           

                  Continui seria activitatilor pentru Paste cu o coronita de agatat,la usa,sau pe perete.Este a doua creatie cu care particip la Claca Iepurasul Vesel.
                  Pe un suport din polistiren am lipit hartie verde usor sifonata,probabil folosita la realizarea buchetelor,eu am primit-o mai demult cu un cadou.Am decupat cateva oua de pe servetel(acelea de va povesteam),le-am lipit pe carton,si apoi le-am lipit pe coronita.Intr-o parte am lipit o albinuta.Am gasit un cerculet de nuiele,nu mai stiu de la ce il am si am prins un puisor de el.Apoi cerculetul l-am legat de coronita cu o funda rosie pe care scrie "Un Paste Fericit!".
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...