duminică, 6 aprilie 2014

Briose de post sau vegan muffins



              De ceva timp urmaresc un blog fain,cu profil gastronomic,mai exact cu multe prajituri in special  briose.Si tot visam si eu macar sa le gust ,intr-o buna zi,daca nu voi reusi sa le fac.Daaaar de curand,cand am iesit la hipermarket,am gasit o tava pentru briose,la reducere si am luat-o.Nu va spun ce bucuroasa am fost cu gandul la acele minunate prajiturici.Numai bine,exact dupa ce mi-am luat,o noua postare cu briose de post a aparut pe blogul mai sus amintit,asa ca am pus in aplicare.
             N-o sa dau copiere la postarea respectiva ci o sa va pun link,ca asa-i frumos.Reteta minunata am luat-o de la Emily...perfecta si langa ceaiul de la ora 5.
            Tin sa aduc cateva completari : in loc de lapte vegetal,eu am pus lapte normal.iar la a doua runda am pus zeama de la un compot,iar in loc de cacao am pus carob.In interior,mai exact peste blatul alb am pus cate o capsuna de la congelator adica inghetata si poate nu a fost chiar bine iar pe deasupra briosei eu am pus smantana frecata cu miere...cum era proaspat batuta a cam curs asa ca le-am repede la frigider.Inca nu stiu de ce cand am deschis cptorul ele n-au mai stat umflate ci s-au lasat.
            Dar ca sa nu mai lungesc vorba iata dovada





          Ce ziceti,incercati?aceasta varianta sau poate alta....are Emily,slava Domnului!

2 comentarii:

  1. arata delicios! :)
    imi plac briosele, am mancat unele cu ciocolata topita in interior absolut minunate dar de incumetat sa le fac, nu ma incumet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,chiar au fost delicioase...parca mai delicioase dupa ce a trecut o zi,doua(daca mai rezista) decat calde!Si eu vreau sa fac si cu ciocolata ca-mi place...curaj!astept sa le vad pe ale tale,sa-mi spui cum ti-au iesit.

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...