vineri, 20 martie 2015

Robotel mititel

         
            Nu pot sa-mi amintesc ce anotimp era si nici ce varsta,si oricat as cauta prin memoria mea nu-mi aduc aminte nici in casa cui ,dar imi aduc aminte,il vad si acum,de un robotel din ...pachete de tigari.Prototipul unei realizari mult mai mari de peste ani,ce ciudat mi se parea atunci si ce banal si pueril mi se pare acum cand tehnologia a avansat atat.

           Recunosc sunt zile,cele mai multe sunt asa de cativa ani,cand ma trezesc obosita si stresata pentru ca si timpul meu de odihna e diminuat ca si randamentul.In aceste conditii lucrurile nu mai functioneaza cum trebuie si-mi trebuie un ajutor.Unul care sa fie mic,simpatic,cu o memorie mult mai buna,ca sa nu zica mai mare,decat a mea si care sa-mi aminteasca in fiecare zi,de la primele ore ale diminetii ce mai am de facut,sa nu mai uit ca unul din copii isi uita pachetul sau apa,sau echipamentul pentru ora de sport sau o lucrare pusa la uscat.

           De ajutor mi-ar si cand vreau sa plec de acasa si trebuie sa verific daca butelia e inchisa,daca boilerul e ok sau daca trebuie sa-l opresc sau in activitatea de zi cu zi daca lumina de la baie a ramas aprinsa,daca cabina a fost stearsa de fiecare dupa ce si-a facut dusul,daca au tras apa,daca gunoiul a fost dus in tomberonul in ziua ridicarii sa fie acolo,daca plantele au fost udate la timp,daca ,daca...

           Un ajutor dotat cu o INTELigenta artificiala,adica cu un SSD Intel cu o capacitate foarte mare de memorie dar si foarte bine structurat,fara erori sau cu marja infima.Ati ghicit despre ce e vorba?Despre un robitel,unul mititel sa nu ocupe mult spatiu si care nu trebuie sa faca prea multa miscare sau sa aiba o arie restransa.Un lucru atat de obisnuit pentru unii,la aceasta ora,dar atat de eficient pentru organizarea timpului nostru.

            Daca va doriti un astfel de ajutor sa nu uitati ca gasiti fie oferte SSD Intel,fie oferte HDD la cel mai dotat magazin IT magazinul MediaDOT.ro imbunatatit cu o oferta larga de orice fel de componente.

                                           logo_mediadot_patrat_mic
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...