joi, 12 martie 2015

Bec reciclat



           Desi au trecut Sarbatorile de iarna,in ianuarie,iata-ma eram in cautare de idei cu omul de zapada in urma unei teme tot de pe Hobby Handmade.Tema era pentru felicitari,dar eu am vrut sa o extind.Si am intalnit ideea de reciclare si mi-a priit pentru ca eu chiar stransesem de-a lungul anilor cateva becuri.

   Prin urmare,daca mai aveti prin casa inca,un bec nefunctional,un pic de vopsea,scobitoare,sfoara,lipici si chenille sau panglica,ce aveti.A,si,desigur,imaginatie.
         
          Imi pare rau dar nu am si poze din timpul lucrului.


Cu aceasta lucrare ma inscriu la tema Craciunul verde de la A.P.O.P. - Provocari verzi

2 comentarii:

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...