joi, 13 noiembrie 2014

Cafeaua - licoarea magica a invingatorilor!

               Cafeaua magica...pe mine m-a dus cu gandul la reclama aceea cu un copil iesind pe terasa cu o ceasca aburinda de cafea care incearca sa imprastie mirosul sa-l atraga pe Mos Craciun care zbura cu sania.

              Ciudat e ca nu-mi aduc aminte de prima mea intalnire cu aceasta licoare dar mi-amintesc mirosul...iar cand eram eu mica,mama cumpara o cafea la niste pungute mici de hartie maro,si cred ca era in combinatie cu naut.Nu-mi mai aduc aminte nici daca am folosit-o in anii studentiei,cand preferam ciocolata calda,dar mi-aduc aminte perfect de noptile nedormite de cand erau copiii mei foarte mici.Deci nu de la cafea.Nu sunt o mare bautoare,inainte o beam foarte,foarte rar dar de la un timp,imi place sa o savurez atunci cand ii fac sotului.In diminetile cand e acasa,bucataria se umple de aceasta savoare.

            Ati ghicit eu beau cafeaua din doua motive :imi place mirosul si-mi place sa o beau cu oameni dragi.A,si nu beau cafeaua niciodata repede,s-o dau pe gat ci o savurez cu fiecare inghititura,chiar daca asta inseamna ca beau din ceasca toata ziua,printre treburi.
         
            In aceasta vara am descoperit,ca e bine sa stai pe scaun,in curte,cu picioarele-n iarba cu o ceasca de cafea alaturi sau atunci cand te relaxezi cu o carte buna.


La fel de placut e atunci cand o beau impreuna cu o prietena la ea-n birou,relaxandu-ne cand privim creatiile din jur ce personalizeaza biroul ei si ma bucur cand acest ragaz ca ,de obicei,este mai mult pe fuga si-ntr-o miscare continua.Bine ca nu are sef sa-i stea in cap,si-si programeaza singura activitatea.Cafeaua e facuta de prietena mea la cafetiera,deci o savuram in cescute.
         
           Cand m-am casatorit,sotul facea cafeaua dupa o reteta a lui si la ibric.Apoi am invatat sa o fac si eu.De cativa ani o bem insa facuta la aparatul cu filtru din panza ce are recipient pentru doua cesti.Sotului ii place neagra,simpla,mie imi place cu o lingurita de zahar brut si un pic de lapte sau frisca daca e cazul.Si intotdeauna luam cafea de calitate,dar si cat ne permite buzunarul.

           N-am baut niciodata cafea turceasca facuta in nisip desi parca mi-aduc aminte de o iesire pe munte in care o prietena a bagat ibricul la cenusa.Si mi-ar placea sa ma rasfat cu una din cafelele dintr-o cafenea din Constanta unde am inteles ca ti se serveste intr-un anumit fel adica alaturi de o poveste si de felul cum se savureaza.Asta daca voi mai avea ocazia sa jung pe acolo.
            Pana atunci poate ne ajuta magazinul Marketonline.ro .
     

                                              monline_1
Aici gasim o oferta generoasa de expresoare de cafea,pentru toate gusturile,necesitatile si de marimi si puteri diferite.Un astfel de expresor din oferta si Phillips Saeco.Avand in vedere ca are rasnita ceramica reglabila incorporata,cu posibilitatea de a regla temperatura si timpul curgerii in cescute,si dupa cum dorim,mai tare sau mai slaba si pe deasupra are si optiune de spumare a laptelui.Adica asa cum imi place mie.Aparatul are si optiunea de a se curata singur iar componentele se pot spala in masina de vase.
                                          espressor
                                               
Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...