miercuri, 27 iulie 2016

Miercurea fără cuvinte - Au înnebunit salcâmii





10 comentarii:

  1. frumoasa piesa!
    la noi au innebunit mai de mult :)...acum le-a trecut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi au inflorit a doua oara...de aia am si zis ca au innebunit...

      Ștergere
  2. Imi place tare mult meloda asta!
    Multumesc de auditie, draga Gianina!
    O zi minunata de... joi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place melodia,draga Suzana,si la fix s-a potrivit cu intalnirea mea.
      Week-end placut!

      Ștergere
  3. Tudor Gheorghe - despre jocul muzicii! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Înnebunesc și-mi pare bine, zice salcâmul (către tine).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha,ha...cred ca a luat-o razna...nu mai stie ce anotimp e.

      Ștergere
  5. Innebunim si noi pe langa ei asa de placut e parfumul lor. O saptamana frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...