marți, 10 mai 2016

Ziua Regalitatii




                            



                          
                             
                         Chiar acum urmăresc filmul...si cu un ochi aici termin postarea(cand e publicitate).

                              http://casa-regala.blogspot.ro/
                                

          În fiecare aceasta zi era serbata de Casa Regala a României la Palatul Elisabeta din Bucuresti.Anul acesta locaţia serbării a fost mutată la Castelul Peleş(Sinaia).Si de cativa ani tot zic sa ajung si eu la aceasta serbare dar nici 
anul acesta n-am reusit.

                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...