vineri, 6 martie 2015

Ileana versus Brother





                   Nu,nu vreau sa va spun despre nume folosite sau nu in ziua de azi ci de doua branduri cunoscute la vremea lor.V-ati prins?

                 In urma cu patru ani,stand mai mult cu copiii acasa.mi-am indreptat atentia catre lucru de mana.Primele mele incercari au fost cusute de mana si costa in simple accesorii dar in sufletul meu visam la creatii mai serioase realizate la masina de cusut.Eu n-avem masina de cusut,avea soacra mea si prima data la ea am tras primele cusaturi,strambe.

                Dar eu n-aveam acces la masina si nici nu voia sa se desparta de ea si,iata,s-a ivit o alta posibilitate.Puteam sa iau cu imprumut pe perioada nederminata(stapanii sunt plecati de cativa ani peste mari si tari) o masina de cusut identica cu cea a soacrei mele adica o Ileana '61.Destul de veche,greoaie dar in buna stare de functionare mai ales dupa ce am uns-o.Nu va spun ce strambaturi am tras la ea prima data si cum imi dadea batai de cap pana i-am aflat "chichitele".Si visam ca intr-o buna zi imi voi face singure anumite tinute.Intre timp doar am modificat si reparat anumite piese vestimentare si am facut sacosele.
               Dar am cunoscut o noua tehnica ce m-a uluit...si la putin timp o prietena imi arata primii pasi si am avut primele lucrari.Este vorba de patchwork - tehnica imbinarii peticelor.Pare simplu dar nu e...exact ca-n reclama aia.De ce pentru ca imbinarea bucatilor de material este doar primul pas din realizarea unor proiecte mai mici sau mai mari dar fascinante:quilt-uri.Prietena mea are doua masini:una normala si una industriala,iar masina mea pe langa acestea parea ca o  piesa de muzeu. Ca si liniara masina mea e foarte buna ca e si grea si are stabilitate dar nu am optiuni pentru ca nu am gasit la ea alte accesorii,asa ca a ramas sa visez la ce as putea face eu cu o masina de cusut ca aceasta :


                                      cusut2

Poti face esarfa,servet de masa,fata de masa,cuverturi,etc de la cel mai simplu model  de servetel ca acesta 

sau acesta 


pana la table runner


Iar cu una Brother deja visez la o cuvertura sau un crazy quilt datorita optiunilor din dotare.



                                     

Asta nu inseamna  ca nu as face si rochite superbe pentru fetita mea dar si pentru mine.
             

               Asadar masina mult visata o poti gasi la promotiile din binecunoscutul magazin de electrocasnice.Calitate si profesionalism.

           
                                                     logo_marketonline_mic


Cu un pas mai aproape de visul meu.

Acest articol a fost scris pentru SpringSuperblog 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...