joi, 27 martie 2014

Primavara incepe cu Nicu...Nicu Alifantis


„Mozaic” prin tara

       Primavara se numara... concertele.

       Exista cativa artisti cu care am crescut vreau sa spun cu muzica lor,de pe discul de vinil dar n-am ajuns niciodata sa-i ascult live.Asa este si cazul lui Nicu Alifantis,ale carui cantece mi-au facut mai frumoasa adolescenta,tineretea,intreaga mea viata.Zilele trecute mergand pe strazile Targovistei am vazut afisele ce prezentau concertul lui si ma uitam cu jind pentru ca nu mi-as permite sa-mi cumpar bilete,mai ales acum cand am si copii.Dar intr-una din zile am vazut la un prieten din blogosfera ca daca ai blog poti participa la campania cu invitatii duble la concert.Am voie sa visez si cu ochii deschisi,nu-i asa?
        Nicu Alifantis ajunge si Targoviste – duminică, 30 martie, orele 19:00, Casa de Cultură
(
biletele se pot achiziționa de la agenția sălii de spectacol și pe www.bilete.ro)
        Concertul face part e din Turneul Național Nicu Alifantis “40 de ani de muzică – Mozaic“, ce se va desfășura in perioada 23 februarie – 30 aprilie, început în 16 decembrie la Cluj. Orașele în care vor avea loc concertele din cadrul turneului vor fi: Timișoara, Arad, Lugoj, Reșita, Deva, Sibiu, Alba Iulia, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Pitești, Suceava, Botoșani, Piatra Neamț, Bârlad, Focșani, Ploiești, Brașov, Sighișoara, Târgu Mureș, Sfântu Gheorghe, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Bistrița, Turda, Constanța, Tulcea, Brăila, Galați, Giurgiu, Bacău, Buzău, Mizil, Petroșani, Târgu Jiu, Caracal, Drobeta Tr. Severin, Târgoviște. 
         Daca vreti sa aflati itinerarul,il puteti vedea chiar aici .Deci,daca va place Alifantis,atunci stiti unde veti petrece seara de duminica.
         Pana atunci,va las in compania muzicii



2 comentarii:

  1. Bafta, la noi in oras a fost deja. Se castigau bilete la radioul local, daca sunai si fredonai putin o melodie.

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...