luni, 25 februarie 2013

Impletituri din hartie

...acesta este titlul provocarii de luna aceasta a prietenelor noastre de la Provocari verzi.M-am gandit din prima la un cosulet,pentru ca vazusem mai demultisor un filmulet frumos pe youtube deci acum era timpul sa actionez.Si m-am apucat de lucru dar numai ca n-am stiut ca nu e asa usor si trebuie atentie la modelare....pentru ca mi-a iesit altceva decat era acolo desi am urmat aceeasi pasi,dar mi-a scapat ceva...data viitoare voi fi mai atenta....oricum mie imi place cum e,voua?
                                                              Alegerea materialelor...
                                                                   
                                                                Rularea hartiei
                                                                     
                                       Impletirea....nu va speriati,e prima adata cand fac asa ceva
                                                                 
                                                   Vopsirea....

             Si...ta-daaaa....lucrarea terminata...l-am decorat,ca doar nu era sa-l las asa...ciocolatiu,sa nu se confunde

9 comentarii:

  1. Mie imi place cum ti-a iesit:D
    Si l-ai decorat tare fain:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut si eu unul de ziua mea... ca tot a facut si Angi tutorial:P.
      Gianina 2 premii pentru tine si blogusor:
      http://www.blog.copilarim.ro/2013/03/premii-de-dat.html
      pup

      Ștergere
  2. Cosuletul dupa tutorialul de pe forum asa-i?Super!Eu inca nu mi-am facut curaj sa ma apuc :)).Felicitari si mult succes...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Alexuta,nu e dupa acela,e dupa "urmatorul",cel cu pasare in el si floarea galbena,mai mic....dupa ala m-am ghidat ca el a fost primul vizualizat...poate fac si dupa al tau,cine stie?!Pupici!

      Ștergere
  3. Imi place cum ti-a iesit Gianina, foarte original, ar trebui sa incerc si eu intr-un viitor!
    O primavara minunata plina de bucurii!!! LA MULTI ANI draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc!iti doresc succes,spor!La multi ani si tie,draga Adri!

    RăspundețiȘtergere
  5. super cosuletul! Atentie, am dat startul oficial al concursului pe libracraft, astept cu drag lucrarile tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa decorat are un farme in plus!!!Cat este de mare??
    Ai un premiu la mine,pe blog!

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...