sâmbătă, 13 octombrie 2012

Swap

Poate ati vazut pe bara mea de site-uri emblema swap-ului de vara organizat de atelierul la care a participat si eu si a sosit vremea sa va arat cadourile(trebuia mai demult,dar n-am facut-o din varii motive)
Eu am primit de la Delilah,din Cluj...si-i multumesc frumos pentru cadouri chiar le-am luat la purtare
Iar eu am trimis Mariei , cu oarecare intarziere dar am reusit sa o surprind placut si sa-i treaca supararea...
 ce e in poza,mai putin cutia...
 plus aceasta inimioara...


10 comentarii:

  1. Ce frumos!
    Vreau si eu sa particip la un SWAP...de toamna.Nu organizeaza nimeni?Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Tocmai acela nu l-am facut eu,ci o prietena talentata la desen,pictura...ma bucur ca-ti place!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru cadoul primit dar si pentru cel daruit :)
    SWAP? Ce e ala si cine poate participa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Schimb de cadouri,pe romaneste,unde poate participa oricine.Eu mai particip si la unele internationale,dar nu le-a postat.

      Ștergere
  4. ce dragute sunt cadourile! sa va bucurati de ele!

    RăspundețiȘtergere

Citate favorite(25) - Momente

       ”Va veni o vreme când voi veți crede că totul s-a sfârșit.Veți vedea însă că acela va fi doar începutul...Începutul unei vieți mai...