sâmbătă, 13 octombrie 2012

Swap

Poate ati vazut pe bara mea de site-uri emblema swap-ului de vara organizat de atelierul la care a participat si eu si a sosit vremea sa va arat cadourile(trebuia mai demult,dar n-am facut-o din varii motive)
Eu am primit de la Delilah,din Cluj...si-i multumesc frumos pentru cadouri chiar le-am luat la purtare
Iar eu am trimis Mariei , cu oarecare intarziere dar am reusit sa o surprind placut si sa-i treaca supararea...
 ce e in poza,mai putin cutia...
 plus aceasta inimioara...


10 comentarii:

  1. Ce frumos!
    Vreau si eu sa particip la un SWAP...de toamna.Nu organizeaza nimeni?Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Tocmai acela nu l-am facut eu,ci o prietena talentata la desen,pictura...ma bucur ca-ti place!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru cadoul primit dar si pentru cel daruit :)
    SWAP? Ce e ala si cine poate participa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Schimb de cadouri,pe romaneste,unde poate participa oricine.Eu mai particip si la unele internationale,dar nu le-a postat.

      Ștergere
  4. ce dragute sunt cadourile! sa va bucurati de ele!

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...