marți, 22 mai 2012

Jocul de la Clever Book

Acum ceva timp cand hoinaream prin blogosfera,am dat de un blog frumos,interesant si activ Pitici dar voinici, pe care era prezentat un concurs ce avea ca premii joculete cu cartonase de la Clever Book...in virtutea inertiei ma inscriu in ultimul sfert de ora,ca asa m-am nimerit si am fost ultimul venit si primul premiat,iar pentru premiu ii multumesc frumos ...
Premiul  nostru se numeste "Jocuri hazlii cu meserii" este bine realizat,pe carton de calitate cu imagini frumoase si colorate,cu cate 4 cartonase de meserie...si de care noi am fost incantati...recunosc ca eu nu stiu daca as fi dat banii sa-l iau...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...