duminică, 25 martie 2012

A doua provocare...

Ar fi trebuit sa mai postez multe alte lucruri dar n-am avut timp si cand am avut n-am mai avut pc,ca s-a virusat si mi-era teama ca voi pierde si provocarea de luna aceasta de pe Provocari verzi,dar iata ca sunt gata...
Am ales sa fac un portfard,pentru  ca la asta ma pricep mai bine,fata de a face o geanta...
Combinatie... albastru si grena am ales
Si cateva poze din timpul lucrului,putinele si cam neclare ca e greu si sa lucrezi si sa faci poze...

Si finalul...
Sper sa va placa...mie imi place...aveam mai multe idei de decorat dar am ramas la aceasta...poate mai fac altele,nu?

16 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit (si cred a in cor se aud mai multe voi: vrem si noi masina de cusut.. ah sau poate eram eu si ecoul?:P). Imi place mult combinatia! si cum ai decorat!!
    iti multumim ca ai raspuns provocarii si iti doresc bafta!
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,dragelor!Nici nu stiti cat conteaza cuvintele voastre...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai vad ca raspunzi bine la provocari, cred ca am sa te provoc si eu ......

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte finut.Cred ca asta e minunat la provocari ca ramanem cu o multime de idei :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-a reusit!!Imi place cum l-ai decorat!Este delicat si face jeansul mai atractiv!!Felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult cum a iesit si te felicit..Imi plac funditele cu care l-ai accesorizat.Mult succes la provocare.Tin pumnii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo,a facut extragerea deja,de acum cateva zile,nu eu am fost norocoasa dar asta e...multumesc frumos pentru aprecieri!

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. scuza-ma nu am stiut...insa din muuulte puncte de vedere este castigator :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei,nu e nevoie sa te scuzi...multumesc inca o data!Pupici!

      Ștergere
  9. Aha! Deci aici e casuta virtuala a portfardului cu fundite?! Bine te-am gasit! Sper ca ne vom regasi si in provocarea verde din acesta luna! Spor la creat! :)
    Cu drag, Maria si Matei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,bine ai venit!Multumesc pentru vizita!Sigur!Spor si tie!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...