joi, 23 octombrie 2014

Cum sa tii microbii departe

       
            Cand auzi aceasta sintagma sigur te gandesti la produse de igiena si curatenie in toata casa,si asa am patit si eu dar Paper Plus ne invata sau ne reaminteste mai ales de igiena mainilor.Am fost invatati de mici sa ne spalam pe maini pentru a tine bacteriile sub control si asa am transmis si eu familiei mele.



            Recunosc, in spatiile publice,fie la supermarket sau la local sau alta institutie sunt atenta si caut sa-mi usuc mainile pe prosoape de hartie iar daca nu gasesc folosesc hartia igienica...foarte rar mi s-a intamplat sa folosesc uscatorul de maini...copii ii da drumul sa se distreze dar nu-i las sa tina mainile acolo.
         
          In casa insa situatia sta altfel....desi am o rola mare de prosoape la bucatarie mai am si prosop textil iar la baie mai degraba folosesc pentru maini prosopul textil.Abia acum imi dau seama ca nu e tocmai ok,ca raman imbacsite.Iar la dus avem prosop mare,fiecare cu al lui.Din fericire,exista alternativa si ma gandesc serios sa le schimb cu prosoape de hartie sau cu prosoape pliate.Va trebui sa explic familiei ce e mai bine sa folosim pentru sanatatea noastra....asa cum am schimbat de foarte mult timp batistele textile cu cele din hartie.




          Avantajul lor e ca usuca imediat si-n proportie foarte mare mainile si nu apuca sa se dezvolte alte bacterii.Si cum producatori de hartie igienica exista,si ne pun la dispozitie diverse modele cu multe culori,forme si arome,avem un ajutor de nadejde.
         Voi ati fost atenti la aceste detalii?Ce folositi pentru uscarea mainilor?

Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...