vineri, 10 octombrie 2014

Ca la 18 ani,fara griji si fara bani...

         

               Cam asa eram la 18 ani...desi nu mi-am serbat ziua ca ai mei n-au luat-o in seama,am ramas cu visele,cam modeste in anii aceia,la putin timp dupa libertatea noastra a romanilor.Libertate...ce insemnatate avea candva,si ce semnificatia are ea azi...

                Darul meu la care viseaza orice tanar de aceasta varsta,si care ar fi primit cu speranta,cu bucurie si cu gandul la multa distractie.
                Ca acesta a fost proiectat abia acum,este "vina" celor de la Toyota,pentru ca este vorba de un "odor" al lor.Este de un rosu aprins,de la atata pasiune,cu ochi concentrati ca la leoaice si cu multe X-uri,dar cel mai mare este argintiu si il are chiar pe fata.
               Intr-un design deosebit si cu dotari fantastice,este partenerul perfect pentru toate momentele de la aceasta varsta...rapida si comoda este alaturi de tine la prima testare,la prima intalnire cu cel pe care-l indragesti


dar si la plecarile cu prietenii in vacanta la munte


 sau la mare,


pe meleagurile noastre sau pe altele mai exotice
....si uite asa mai trece un an...
   Sunteti curiosi sa va spun numele darului meu?AYGO8...fascinant,nu-i asa?Mi se potriveste ca o manusa/
Eiiii,va las sa visati si voi...

Cu acest articol particip la SuperBlog 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...