sâmbătă, 11 iulie 2020

Parfum de la Lenor



            A,nu,sper că nu v-ați gândit ca Lenor a scos o apa de parfum propriu-zisă. Daaar au scos un nou produs parfumat,de fapt detergent și balsam,numit Gold Orchid. De data aceasta l-am folosit mai mult la haine pentru că aveai impresia că le-ai dat cu parfum după spălare. Ce am fost eu încântată de Lenor Spring Awakening,Gold Orchid a depășit orice așteptare.Și curat,și parfumat.





             Cine a mai folosit să ridice mâna!😏



            Am participat la una din campaniile Buzzstore,și am primit un super pachet în iunie.Despre ele am mai povestit și pe facebook,pe pagina mea.Mulțumesc celor care au sponsorizat.

#buzzstore
#perecheaperfectă
#lenordetergent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...