duminică, 3 iunie 2018

1An


         Cât înseamnă 1 an în viața unui om?!Pentru un nou-născut 1 an e un prilej de sărbătoare,de bucurie ...dar ce înseamnă 1 an pentru un...înger?Prilej de îndeplinirea tradițiilor și de dor și multă jale.S-o întrebăm pe mama ta cum a fost ultimul an?Ea pică și acum peste mormântul tău...pe tatăl tău nici nu-l mai întreb....se vede pe față,îl simt cum duce greul zilelor că parte din el s-a rupt...Frații tăi(copiii mei) își amintesc mereu cu drag de tine și vorbesc în șoaptă să nu-și mai răscolească tatăl...iar eu...eu îmi amintesc și acum când vestea a ajuns în casa noastră și nu puteam s-o spun că tremuram toată iar lacrimile curgeau ca nebunele....n-o să pot uita niciodată...Timpul trece,mă uit la poze și nu-mi vine să cred că ești un înger...parcă te aud vorbind...îți aud râsetul și bucuria(câte visuri aveai!) și cum îți alintai frații...nu le mai spune nimeni așa...dar păstrează toate amintirile cu tine și darurile de la tine.

          Of,copil drag și scump, nu mi-am închipuit niciodată că voi trăi pierderea ta...așteptam să fii un om împlinit nu așa....într-o secundă să-ți iei zborul departe de noi,mult prea departe și fără întoarcere...prea crudă soarta...drum lin,copile,să ne veghezi mereu!


Fotografia postată de Vïvïänä Elenä Vivï.





LORIN
27 oct.1987 - 3 iun.2017







2 comentarii:

  1. :( un an... zile numarate, saptamani... tot. cuvinte care isi pierd sensul, forma....
    Dar mesajul tau din suflet sunt sigura ca a ajuns acolo unde trebuia sa ajunga. Si raspunsul se va intoarce.. pentru ca, uneori, chiar cand ne asteptam mai putin, o imbratisare nevazuta ne stinge putin dorul si ne da putere...

    Te pup draga mea ! Si va doresc sa simtiti imbratisarea aceea cat mai des in viata voastra. sa va dea putere, dragoste si pace sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc,Rux,pentru susținere!Chiar sper să ai dreptate...
      Te îmbrățișez!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...