luni, 29 ianuarie 2018

Citate favorite(2) - Semne de carte






Semne de carte

6 comentarii:

  1. Bine ca Ziua Culturii Nationale a fost aleasa de ziua poetului. E un simbol frumos!
    Toate cele bune, Gianina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...mie mi-a plăcut dintotdeauna Eminescu...
      În link mai sunt și alte citate.Numai bine și ție!

      Ștergere
  2. minunat semn de carte !
    felicitări !
    o seară cât mai plăcută îţi doresc !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa...l-am găsit la un cadru didactic...cam târziu dar îl voi multiplica.
      Sub imagini mai e un link...
      Week-end plăcut!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...