duminică, 26 februarie 2017

A.P.O.P. - "Covoras țesut"



  Asa cum v-am obișnuit,o data pe luna,mândruțele de la Provocări Verzi,ne da câte o tema.Pentru fiecare tema a fost aceea a unui covoras țesut,respectând ,desigur,principiul 3R. Si cum eu aveam un maieu care n-a mai rezistat,m-am hotărât sa nu-l arunc ci sa-l desfac în fâșii pe care le-am împletit. Si au stat asa în așteptare pana a apărut aceasta ocazie.Asa ca m-am pus pe cusut la mana și a ieșit ceva ...mic,mic,pentru prințesele noastre...adică păpușele.😃





4 comentarii:

  1. o idee excelentă pentru Provocări verzi !
    cu drag, îţi doresc o duminică cât mai plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihhi!! Si eu tot pentru papusele am facut covorasul ;)).
    Fooooarte dragalas a iesit :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,pai de când cu temele pentru zână,de câte ori fac ceva ma gândesc tot la zână.:D
      Mersiii!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...