joi, 9 iunie 2016

Tu,floare de colt



Iubesc floarea de colt...nu stiu de ce dar am indragit-o de cand i-am descoperit gingasia si de atunci tot o caut sub orice forma.
Asa ca,invatand sa lucram cu lutul,nu puteam sa nu facem matrita la floare de colt.
Ce a iesit...iata:






Si ce calatorie lunga a parcurs ...de la lutul modelat in mainile noastre...care a stat la uscat,a trecut prin faza de copt la 1000 de grade apoi a fost decorat cu fiecare particica.Si va pleca prin tara sa bucure si pe alti oameni nu numai pe mine.

4 comentarii:

  1. Ti-au iesit minunat! Esti foarte talentata. A lucra in lutul acela, real, mi se pare, aproape o magie.

    Iti urez cu mare drag, spor la realizat... minuni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vrei sa incerci?
      Multumesc!meritul nu este doar al meu....sotul a facut mai mult materie bruta iar eu le-am decorat...ca nu prea aveam cand sa le si fac pe toate.

      Ștergere
    2. Am si eu cateva incercari in fimo si lut cu uscare la aer. Si imi place. Am ceva materiale pe care vreau sa le iau la lucrat. Nu abandonez ideea... Trebuie doar sa ma decid cand...
      Pupici!

      Ștergere
    3. Eu ma gandeam sa incerci in atelierul nostru,cum facem noi :D Spooor!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...