sâmbătă, 27 septembrie 2014

Toamna se numara bobocii...sau noile proiecte




logoSB



 

          Anul acesta mi-am propus sa fie unul deosebit dat fiind faptul ca am implinit un nr. "rotund" de ani si am facut o lista cu dorinte...unele nu s-au implinit si e prea tarziu pentru ele,altele inca mai au loc in viata mea.Una din acestea este provocarea Superblog ce se desfasoara in perioada 1 octombrie-30 noiembrie,cu perioada de inscriere inceputul toamnei adica toata luna septembrie.Provocarea se adreseaza celor mai creativi dar si rezistenti bloggeri iar rezultatele vor fi cunoscute la Gala din decembrie.

        Superblog nu este la prima editie,ci la a noua si toate informatiile le gasiti aici.

        Pentru mine,insa,este prima data cand particip si am emotii mari,care sper sa nu ma copleseasca ci sa ma intregeasca pentru ca nu vreau sa ma gandesc ca va fi o etapa lunga si grea ci una frumoasa.Ca voi avea nevoie de sustinere...morala,iar e un lucru clar.
         Succes tuturor!

2 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog 2014!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...