duminică, 6 aprilie 2014

Cos cu oua - felicitare pentru Paste

   

       De cate ori nu zic sa incep mai devreme pregatirile/lucrarile pentru o perioada anume, Paste sau Craciun,dar de fiecare data,cand vreau sa ma apuc de lucru intervin altele mai urgente.Saptamana asta m-a prins o raceala,si am devenit molesita,si trebuie sa fiu prezenta pentru toata familia asa foarte greu am reusit sa termin vreo lucrare.Si totusi am inceput cu o felicitare ,in forma de cosulet pentru ca-mi plac cosuletele si pentru ca voiam sa fac ceva cu oua.Asadar,am folosit caton simplu,carton embosat(nu,nu facut de mine ci de o prietena),flori,fluture,forme decupate cu perforatorul(nici din ala n-am dar de aia prietenul la nevoie se cunoaste),dantela,si pixuri cu gel sclipicioase si mirositoare pe deasupra.
        Initial am vrut sa-i pun niste oua decupate de pe servetel dar m-am razgandit si le-am facut tot din carton embosat.Pe cele decupate le-am folosit la urmatorul proiect pe care vi-l voi prezenta.Cu aceasta lucrare particip la Claca Iepurasul vesel.Acaesta felicitare va pleca catre cineva drag.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...