duminică, 25 noiembrie 2012

Borcanas... dragalas

      Am facut si eu un borcanas pentru Provocari Verzi dupa mai multe idei,m-am hotarat la una,destul de simpla poate...
      Dupa ce am topit mai multe lumanari parfumate vechi,le-am turnat ,pe rand in borcan...deasupra chiar am facut o grizura(parca asa ii zice),care seamana cu fulgii de nea...am imbracat capacul prin tehnica servetelului,am atasat o panglica aurie de care atarna o steluta aurie din lemn,luata de la Creashop,si pe borcan am incercat sa fac cu un sablonel niste stelute cu glitter auriu...






5 comentarii:

  1. Ce culoare frumoasa ti-a iesit! Simplitatea imi place din ce in ce mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. mereu imi dai emotii <3...ma bucur ca ai reusit sa faci un asa borcanas dragut, iar ideea e super...te felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha,haa,mi-a mai zis si Rux ca i-am dat emotii,ca am postat pe ultima suta la o alta provocare...Multumesc,draga Oana!

      Ștergere

Din atelierul Moșului...

                      Pentru că soțul meu avea nevoie de ajutor și eu aveam un pic poftă de pictat,am reușit să decorez câțiva Moși.În spate...